اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در اردبیل نیز اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در اردبیل نیز اکران خواهد شد، گفت: لیست فیلم‌های منتخب قابل اکران، زمان پیش فروش بلیت و زمان‌بندی نمایش آن در اردبیل هنوز مشخص نشده و پس از اعلام نهایی از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، به صورت رسمی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز اعلام خواهد شد.

او افزود: دهه فجر امسال که به بوی شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی عطرآگین گشته است از اهمیت خاصی برخوردار بوده و برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز در سطح استان باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار خواهد شد.

اسحاقی ضمن اشاره به اینکه پارسال مردم استان اردبیل از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر استقبال خوبی داشتند گفت: امسال نیز با رایزنی‌های صورت گرفته با دبیرخانه جشنواره، شرایط لازم برای اکران فیلم‌های بیشتر در استان را آماده خواهیم کرد.

او تصریح کرد: اقدامات و تدابیر لازم جهت برگزاری باشکوه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان اردبیل صورت گرفته است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم شاهد استقبال حداکثری مردم از جشنواره در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار