روز‌های سخت شیخ لاری در ماشین سازی تبریز

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز این روز‌ها به علت مصدومیت ۲ بازیکن تاثیرگذار خود با دستان بسته به مصاف حریفان در لیگ برتر می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود (سپهبد شهید قاسم سلیمانی) میزبان تیم خوب و قدرتمد سپاهان اصفهان بود و در پایان آن دیدار با نتیجه مساوی بدون گل در برابر حریف خود متوقف شد. ماشین سازان تبریز با این تساوی ۲۳ امتیازی شده و همچنان در رده نهم جدول قرار دارد. تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر روز شنبه ۱۲ بهمن ماه باید در مشهد به مصاف دیگر تیم خوب و قدرتمند این فصل رقابت‌ها یعنی شهر خودرو برود.


بیشتر بخوانید: برنامه سفر استقلال به قطر مشخص شد


تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بازی با شهر خودرو همچنان از وجود محمد مسلمی پور و فرید بهزادی کریمی به علت مصدومیت محروم است. محمد مسلمی پور در آخرین تمرین تیم ملی امید دچار مصدومیت شدیدی شد و فعلا قادر به همراهی تیمش در بازی‌های لیگ برتر نخواهد بود و باید دید که وضعیت مصدومیت او تا چه مدت به طول می‌انجامد. همچنین فرید بهزادی کریمی دیگر مصدوم تیم فوتبال ماشین سازی است که در اواسط نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر دچار مصدومیت شد. به طوری که دیگر نتوانست ماشین سازان را در ادامه رقابت‌های نمی‌فصل اول همراهی کند. حال شنیده‌ها حاکی از آن است که مصدومیت کریمی رو به بهبودی است و به احتمال بسیار زیاد او می‌تواند بعد از بازی با شهر خودرو در برابر پیکان به میدان برود.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال ماشین ساری تبریز در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر به خاطر بدهی به لوسیانو پریرا بازیکن سابق خود، از پنجره نقل و انتقالات محروم شد و به دنبال این موضوع، این باشگاه رسول خطیبی سرمربی خود را هم به خاطر برخی مشکلات از دست داد و بلافاصله احد شیخ لاری سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

سبزپوشان تبریز به غیر از تغییر سرمربی، ۲ بازیکن تاثیر گذار خود یعنی احمد رضا زنده روح و جفرسون را هم به خاطر به وجود آمدن برخی مسائل مالی از دست داد و به نوعی می‌توان گفت دست شیخ لاری برای انتخاب ترکیب ثابت تیم بسته است.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، روز جمعه با هواپیما تبریز را به مقصد مشهد برای حضور در هفته هجدهم برابر شهر خودرو ترک می کند.

 بازی ۲ تیم فوتبال شهر خودرو مشهد و ماشین سازی تبریز روز جمعه از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتور/ بازار سیاه در بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و تراکتور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار