سرمربی شهر خودرو:

بازیکنانم پرچم خراسان رضوی را بالا نگه داشتند

سرمربی شهر خودرو گفت: با همه ی سختی ها و مشکلات توانستیم با مدیریت خوب و برنامه ریزی در این بازی سربلند و پیروز شویم.

صحبت های سرمربی شهرخودرو پس از پیروزی در مقابل الرفاع بحرینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو پس از پیروزی در مقابل الرفاع بحرین گفت: با وجود فشار زیادی که روی تیم بود، اما توانستیم در این بازی سربلند و پیروز شویم.

او ادامه داد: خوشبختانه با همه مشکلات و شرایط خاصی که در چند روز اخیر رخ داد، توانستیم برنده باشیم. واقعا مدیریت اتفاقاتی که وجود داشت با توجه به زمان کمی که داشتیم سخت بود.

سرمربی شهر خودرو گفت: جدا از اتفاقاتی که خارج از زمین مسابقه رخ داد در جریان بازی، بازیکنانم تمام تلاش خود را برای به بالا نگه داشتن پرچم ایران و استان خراسان به کار گرفتند. از باشگاه و دوستانی که  این روزها ما را تنها نگذاشتند و کنارمان بودند تا به موفقیت برسیم تشکر می کنم.

سرآسیایی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مرحله بعدی پلی‌آف موفق باشیم و بتوانیم لبخند را روی لب هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال در این روزها که مشکلات زیادی وجود دارد، بیاوریم. برای رسیدن به موفقیت، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و تمام توان‌مان را به کار گیریم تا مقابل حریف قطری نیز به برتری برسیم.

 

انتهای پیام//ز.ق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار