تفرقه خیالی بین سرخ‌ها از زبان گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی تلاش کرده بدون جنجال و با آرامش، کار‌ها را پیش ببرد، هر روز از قول خود در برخی رسانه‌ها مصاحبه‌هایی می‌خواند و حرف‌هایی می‌شنود که صحت ندارد.

تفرقه خیالی بین سرخ‌ها از زبان گل‌محمدیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را پذیرفت و به عنوان سرمربی جدید به تمرینات رفت، حرف و حدیث‌ها شروع شد.

ماجرا‌های زیادی در همین مدت کم رخ داد که هر کدامش می‌توانست پرسپولیس را با بدترین حواشی مواجه کند.

از مسائلی، چون پیش‌بینی برخی بابت ایجاد اختلاف بین اعضای کادر فنی گرفته تا شایعات دیگر. مثلا می‌گفتند گل‌محمدی دنبال راهی است تا کریم باقری را کنار بزند و سپس مسائل دیگری مطرح شد از جمله این‌که علی علیپور با اضافه شدن آنتونی استوکس باید نیمکت‌نشین شود، چون سرمربی تیم می‌خواهد از زوج اوساگونا و استوکس استفاده کند.

سپس گفتند یحیی هیچ اعتقادی به بشار رسن ندارد و حتی احتمال حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی تیم منتفی است. برخی هم معتقد بودند حرف و حدیث‌هایی وجود دارد مبنی بر این‌که بوژیدار رادوشویچ دیگر هیچ شانسی برای همکاری با پرسپولیس ندارد و... از این دست شایعات به وفور شنیده شد، اما حالا اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.

یحیی گل‌محمدی که تلاش کرده در این مدت بدون جنجال و با آرامش، کار‌ها را پیش ببرد، هر روز از قول خود در برخی رسانه‌ها مصاحبه‌هایی می‌خواند و حرف‌هایی می‌شنود که صحت ندارد. او از این اتفاقات متعجب شده، زیرا این مصاحبه‌های خیالی باعث ایجاد تفرقه در کمپ سرخپوشان است و عصبانیت همه اعضای کادرفنی را در پی داشته است.

مثلا از قول یحیی مصاحبه‌ای منتشر شده بود که او گفته از اساگونا مهاجم جدید تیمش هیچ توقعی برای گلزنی ندارد در حالی که اگر این‌طور بود، باشگاه چرا باید ۱۵۰ هزار دلار خرج جذب یک بازیکن جدید در خط حمله کند؟

یا گفته می‌شد به آنتونی استوکس زمان می‌دهد و این در حالی است که پرسپولیس تنها در ۱۴ بازی لیگ می‌تواند از استوکس استفاده کند و عملا زمان بیشتری برای بروز توانایی‌های این بازیکن و کمک به رشد میزان گلزنی تیم وجود ندارد. در مورد برخی بازیکنان هم این مسائل از زبان گل‌محمدی مطرح شده بود؛ مثلا می‌گفتند که او قصد دارد کمال کامیابی‌نیا را برای همیشه از لیستش کنار بگذارد یا طرح ویژه‌ای برای خداحافظی سیدجلال حسینی دنبال خواهد کرد. حتی از زبان یحیی گفتند سیامک نعمتی هم مصدوم است و گل‌محمدی می‌خواهد به زودی در خروج را به او نشان بدهد تا در فهرستش جا باز شده و امین قاسمی‌نژاد وینگر تیم فوتبال شهر خودرو مشهد را به پرسپولیس بیاورد.

با این حال همه این گمانه زنی‌ها اشتباه بود و عصبانیت مربیان پرسپولیس از این‌جاست که همه این احتمالات را از زبان یحیی گل‌محمدی منتشر می‌کنند. این وضعیت زمینه ساز ایجاد اختلاف و یک‌سری شایعات داخل تیم شده و پرسپولیسی‌ها می‌دانند ادامه این روند، واقعا خطرناک است، اما فعلا راه و چاره‌ای برای مقابله با این حجم از شایعات پیدا نکرده‌اند.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.