۲ محموله سلاح جنگی و شکاری به بن بست پلیس رسید

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری باند قاچاق که قصد داشتند ۲ محموله سلاح جنگی و شکاری را وارد استان کنند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در ۴ بهمن ماه سال جاری پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شدند با کار اطلاعاتی اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات را که قصد داشتند ۲ محموله سلاح جنگی و شکاری را وارد استان کنند، شناسایی و دستگیر نمایند.

او بیان کرد: پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان پس از هماهنگی قضایی، موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ دستگاه خودرو حامل سلاح قاچاق را توقیف کنند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در بازرسی ازخودرو‌های توقیفی تعداد ۷۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل ۷ قبضه سلاح جنگی شامل؛ ۵ قبضه کلاش، یک قبضه سمینوف یک قبضه کلت کمری، ۷۱ قبضه سلاح شکاری شامل؛ ۵۷ قبضه وینچستر پنج تیر، ۵ قبضه پنج تیر شکاری، ۹ قبضه شکاری دو لول کشف شد، اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر متهم اصلی دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است باقاچاقچیان سلاح و فروشندگان و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز و کسانیکه از سلاح مجاز و غیر مجاز برای تیراندازی به سمت مردم، منازل و خودرو‌ها استفاده می‌نمایند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.