وکیل بین المللی ورزش:

توافق خوبی با یکدلی و همصدایی بین ارگان ورزشی در مالزی انجام شد

رفیعی گفت: با این فرصت کم بهترین توافق درباره میزبانی تیم‌های ایران در جلسه با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا حاصل شد.

توافق خوبی با یکدلی و همصدایی بین ارگان ورزشی در مالزی رخ دادغلامرضا رفیعی وکیل بین المللی ورزش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توافق کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر میزبانی نمایندگان کشورمان  در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم بهترین راه حل  و توافق با این فرصت اندک در مالزی حاصل شد. خیلی خوشحال هستم که مشکل فوتبال کشورمان با عقل و تدبیر برطرف شد. اگر این توافق بین نمایندگان کشورمان و کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت نمی‌گرفت آثار و تبعات بدی برای فوتبال کشورمان داشت و بر روی بازی‌های مقدماتی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی هم تاثیر می‌گذاشت.  

رفیعی ادامه داد: معتقدم که مسئولان ورزش کشورمان تصمیم شایسته‌ای گرفتند و احساسی با مسئله میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا  برخورد نکردند. به هر حال ما توانستیم با تدبیر این مسئله را حل کنیم که به میزبانی تیم ملی فوتبال کشورمان  لطمه نخورد. شکایت به دادگاه عالی ورزش تصمیم درستی نبود. همانطور که چند روز پیش بیان کردم انصراف از لیگ قهرمانان آسیا راه حل خوبی نبود و باعث محرومیت باشگاه‌های فوتبال کشورمان می‌شد. یکدلی و همصدایی بین ارگان ورزشی کشورمان باعث شد که توافق خوبی در مالزی حاصل شود.

شکایت به دادگاه  ایراد ما در مورد بازی با تیم‌های عربستانی بود  

وکیل بین المللی ورزش کشورمان درباره اینکه بازی با تیم‌های عربستانی همچنان در زمین بی طرف  است، گفت: مسئله این است که در مورد بازی با تیم‌های عربستانی هم می‌توانستیم همانند موضوع میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا عمل کنیم. ما این موضوع   را  با عقل و تدبیر  پیگیری نکردیم. اشکال ما این بود که برای بازی با تیم‌های عربستانی سریع به دادگاه شکایت کردیم و به حق خود هم نرسیدیم.

توافق حاصل شده در مالزی باب میل دشمنان ایران نیست

رفیعی گفت: به نظرم هزینه‌ کنار کشیدن از این مسابقات بیشتر از هزینه بازی در خانه حریفان در دور رفت برای فوتبال کشورمان است. علاوه بر این باشگاه‌های فوتبال ما با انصراف از لیگ قهرمانان آسیا  به مدت ۲ سال از این مسابقات محروم می‌شدند. توافقی که امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست آمد بابت میل دشمنان ایران نیست و آن‌ها دوست داشتند که ایرانی‌ها محروم شوند.


بیشتر بخوانید: بازگشت میزبانی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار