برف و بوران در جاده های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف و بوران در جاده های سوادکوه ، هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:در جاده های سوادکوه محدوده گدوک،چالوس و هراز، بارش برف و بوران امروز پنجشنبه ۳ بهمن ماه گزارش شده است.

او افزود: بارش برف و بوران دیشب در جاده‌های کوهستانی مازندران موجب اختلال در تردد خودرو‌ها شده بود که با حضور عوامل راهداری و پلیس مشکل برطرف شد.

سرهنگ قدمی از رانندگان خواست در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و ضمن رعایت نکات ایمنی و ترافیکی، هنگام سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

سرهنگ قدمی رئیس پلس راه مازندران، با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه در محور‌های مواصلاتی استان، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ فردا جمعه ۴ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ فردا جمعه ۴ بهمن ماه تا ساعت ۲۳ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلس راه مازندران گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۳ و ۴ بهمن ماه نیز در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ، گفت: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.