اعزام نابغه گیلانی به لیگ جهانی کاراته در فرانسه

سارا بهمنیار به همراه تیم ملی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان فرانسه حاضر می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی ورزلدوست، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه این هفته به میزبانی فرانسه و با حضور ۷۰۳ شرکت کننده از ۹۲ کشور در شهر پاریس برگزار می‌شود که سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی نیز به همراه تیم ملی امروز عازم این مسابقات شد.

او افزود: این کاراته کای ملی پوش استان گیلان که در مرحله جدید اردوی تیم ملی بانوان کشور حضور یافته بود، به همراه این تیم عازم پاریس شد و در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۰ در پاریس فرانسه، به مدت ۳ روز برگزار می‌شود که در نهایت ورزشکاران امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست می‌آورند که امیدواریم بهمنیار نیز با درخشش خود علاوه بر کسب مقام شایسته، به المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز راه پیدا کند.

ورزلدوست بیان کرد: بهمنیار به همراه تیم ملی کاراته بانوان ایران در ماه گذشته در لیگ جهانی کاراته وان شیلی حضور یافته بود و در نهایت به دیدار رده بندی صعود کرد، اما متاسفانه موفق به کسب مدال نشد.

او با اشاره به کیفیت رقبای نماینده گیلانی تیم ملی کاراته تصریح کرد: بهمنیار برای کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ جهانی فرانسه، حریفان سرسختی را در وزن ۵۰- کیلوگرم پیش رو خواهد داشت، اما امیدواریم که این کاراته کای گیلانی با درخشش خود باز هم برای ایران افتخارآفرینی کند.

سارا بهمنیار سابقه کسب مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان اتریش، مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان مسکو، مدال نقره مسابقات امید‌های جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امید‌های آسیا در قزاقستان، مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن و هم چنین مدال برنز رقابت‌های جهانی اسپانیا را در کارنامه پربار خود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.