رییس بسیج مستضعفین کشور:

آسیب‌های اجتمایی مانند تهدیدات خارجی مهم هستند

رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: افراد معتاد باید به جامعه برگردند تا بتوانند مثل دیگران در رونق و اشتغال کشور سهیم باشند.

آسیب‌های اجتمایی مانند تهدیدات خارجی مهم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور در مراسم افتتاح کمپ کرامت کرمان با اعلام اینکه رنجی که خانواده‌های محترم معتادین می‌برند رنج سختی هست گفت: ما نمی‌توانیم برای این بخش جامعه بی تفاوت باشیم ما هم از این موضوع رنج می‌بریم.

او در ادامه افزود: ما هم جز جامعه اسلامی هستیم بهترین نمونه همدردی این گونه اقدامات و ساخت کمپ‌های ترک اعتیاد است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه افراد معتاد با یک به عنوان یک عضو جامعه اسلامی سالم شوند اظهار کرد:این افراد باید به جامعه برگردند تا بتوانند مثل دیگران در رونق و اشتغال کشور سهیم باشند.

او بیان کرد: در سازمان بسیج مستضعفین برای اردوگاه ها‌ی کرامت برنامه‌های مهم و کاربردی تهیه کردیم امیدواریم بتوانیم آسیب‌های اجتمایی را کم کنیم.

رییس بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه برای کاهش اعتیاد در کشور استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی مدنظر ما است گفت: انشا الله به خانواده‌ها مشاوره دهیم و با نسخه‌های بومی بتوانیم درمان و اشتغال برای معتادان متجاهر داشته باشیم.

او افزود:مردم ما همان طور که به تلفات جاده‌ها حساس هستند باید به قربانیان موادمخدر حساس شوند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتمایی را نیاید دست کم گرفت اظهار کرد:آسیب‌های اجتمایی مانند تهدیدات خارجی مهم هستند.

او بیان کرد:امیدواریم با همکاری تمام ارگان‌ها این آسیب اجتمایی را ازبین ببریم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار