برنامه هایی برای اماکن آبی غیرقابل کنترل داریم

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق استان اصفهان پیش جلسه‌ای با روسای هیئت‌های شهرستان‌ها داشتیم و از آن‌ها خواستم تا با فرماندار خود ملاقات داشته باشند و در خصوص اماکن آبی غیرقابل کنترل برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن تابش فر رئیس هیئت غواصی و نجات غریق استان اصفهان در حاشیه مجمع انتخاباتی این هیئت درباره عملکرد چهار ساله خود به عنوان رئیس گفت: با توجه به مسئولیت خطیری که بر دوش این هیئت برای نجات جان مردم است، خوشبختانه شاهد کسب جایگاه خوبی توسط اصفهان بوده ایم.

او ادامه داد: آموزش مسئله بسیار مهمی است که باید به آن بپردازیم و اگر استان اصفهان در فدراسیون نجات غریق کرسی دارد، نشان دهنده لطف عزیزانی است که در این راستا با هیئت همکاری کرده اند. ما آموزش را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم و برنامه‌های خاصی برای درجه‌های متفاوت ناجی گری داریم.

تابش فر خاطرنشان کرد: حضور و وجود مدرسان متعدد در این رشته نشان دهنده قابلیت‌های بالای هیئت است و شاهد هستیم که اکثر شهرستان‌های اصفهان مدرسان خوبی در اختیار دارند. این افتخاری برای هیئت محسوب می‌شود و این مسئله تا جایی برای ما اهمیت دارد که حتی در برخی از مناطق کلاس‌های تک نفره تشکیل می‌دهیم، چون مسئله آموزش برای ما اولویت بالایی دارد.

رئیس هیئت غواصی و غریق نجات اصفهان با اشاره به بحث‌های نظارتی گفت: برنامه‌های جدیدی در حوزه نظارت داریم و باور دارم اولین استانی هستیم که بخش نجات غریق را با مانور‌های مختلف در استخر‌ها انجام می‌دهد. این مسئله حتی باعث شده است تا شاهد استفاده از تجربه اصفهان در استان‌های دیگر کشور باشیم. خروجی چنین بررسی‌ها و نظارت ها، وارد شدن لطمات جانی کمتر به شناگران است.

او افزود: دو هفته پیش جلسه‌ای با همه روسای هیئت‌های شهرستان‌ها داشتیم و از آن‌ها خواستم تا با فرماندار خود ملاقات داشته باشند و در خصوص اماکن آبی غیرقابل کنترل برنامه ریزی کنند و از فرماندار‌ها بخواهند تا توجه خاصی به این مسئله داشته باشند. به امید اینکه در بخش اماکن غیرقابل کنترل بتوانیم فعالیت‌های خوبی انجام بدهیم.

تابش فر پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس هیئت نیز گفت: از همه حمایت‌های اعضا متشکرم و امیدوارم که همیشه بتوانیم از نظرات و پیشنهادات سازنده دست اندرکاران استفاده کنیم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.