عضو فدراسیون فوتبال عمان:

برانکو با بازیکنان بزرگی مانند دایی و کریمی کار کرده است

احمد الفارسی گفت: برانکو ایوانکوویچ تجربه همکاری با بازیکنان بزرگی مانند علی دایی و علی کریمی را دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه عربی الوطن، احمد الفارسی عضو فدراسیون فوتبال عمان در مورد انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عمان بیان کرد: با توجه به نتایج به دست آمده لازم دیدیم سرمربی تیم ملی را عوض کنیم و از کومان به برانکو رسیدیم. ما سوابق مربیان را با کمک عضو هیئت مدیره اتحادیه فوتبال عمان و عضو کمیسیون بررسی کردیم و برانکو بهترین انتخاب برای هدایت تیم ملی بود.

او ادامه داد: رعایت برخی معیار‌های انتخاب برانکو مهم و ضروری بود. در مدت زمان کمی که داشتیم، برانکو با توجه به رزومه‌ای که داشت بهترین گزینه بود، چون او دارای مدرک کارشناسی ارشد است، با بازیکنان بزرگی مانند علی دایی، لوکا مودریچ، دا سیلوا و علی کریمی کار کرده و افتخارات زیادی در فوتبال آسیا، با الاتفاق و پرسپولیس به دست آورده است. برانکو واقعا گزینه خوبی به حساب می‌آمد و در عقد قرارداد هم انعطلاف خوبی در بحث مالی از خود نشان داد.

الفارسی در پایان بیان کرد: امیدوارم با کمک برانکو بتوانیم در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ راه پیدا کنیم و ناکامی هایمان را به یکباره به فراموشی بسپاریم.


بیشتر بخوانید: برانکو رسما سرمربی تیم ملی فوتبال عمان شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار فوتبال
۱۹:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
خبر ندارن درمقابل عصیانگری ها وکودتای کریمی که بهترین تیم ملی رو نابود کرد چقدر عاجز بود
آخرین اخبار