پلی آف لیگ برتر فوتسال؛

گیتی پسند اولین تیم صعود کرده به نیمه نهایی/ دیدار شهروند با ستارگان نیمه تمام رها شد

مرحله نخست دور برگشت بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات برگزار شد.

گیتی پسند اولین تیم صعود کرده به نیمه نهایی/ دیدار شهروند با ستارگان نیمه تمام رها شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست از دور برگشت بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات انجام و ۸ تیم صعود کرده به این مرحله با یکدیگر رقابت تنگاتنگی را برگزار کردند.

فرش آرا مشهد ۲ - سن ایچ ساوه صفر

در یکی از دیدار‌های دور برگشت پلی آف امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۷ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد نماینده ساوه گذر کند. بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سن ایچ به پایان رسیده بود و با این پیروزی که فرش آرا در مسابقه امروز به دست آورد بازی این ۲ تیم به دور سوم کشیده شد و باید روز چهارشنبه در همین سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم بروند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.

شهروند ساری ۵ - ستارگان ورامین صفر

در یکی دیگر از بازی‌های حساس این مرحله امروز ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ در دیداری جنجالی و پر حاشیه به مصاف هم رفتند. این مسابقه به میربانی شهروند در سالن شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد. در اواسط نیمه دوم این مسابقه وقتی شهروند موفق شد ۵ گل به تیم ستارگان بزند، کادر فنی ورامین به خاطر عملکرد داور مسابقه اعتراض شدیدی داشت و به همین دلیل سرمربی این تیم تصمیم گرفت بازیکنانش را از زمین مسابقه خارج کند. در نهایت این بازی از سوی داور نیمه تمام اعلام شد.

همچنین بازی رفت این ۲ تیم روز دوشنبه در ورامین برگزار شد که در آنجا تیم ستارگان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ تیم شهروند ساری را شکست دهد. با این حساب هر ۲ تیم یک برد را به دست آوردند و باید روز چهارشنبه در همین سالن ساری به مصاف هم بروند تا تکلیف تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.

گیتی پسند اصفهان ۵ - سوهان محمد سیما قم ۲

در دیگر مسابقه امروز از دور رفت رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سوهان محمد سیما قم از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم گیتی پسند توانست با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ از سد نماینده قم گذر کند و با ۲ پیروزی که در بازی رفت و برگشت به دست آورد، به عنوان اولین تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی آف راه یافت.

مس سونگون ۸ - ملی حفاری اهواز ۴

در آخرین مسابقه امروز از دور برگشت مرحله پلی آف ۲ تیم مس سونگون و ملی حفاری اهواز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم مس موفق شد با نتیجه پر گل ۸ بر ۴ از سد نماینده اهواز عبور کند. بازی رفت این ۲ تیم روز دوشنبه در اهواز برگزار شد که در پایان آن دیدار تیم ملی حفاری موفق شد در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کند و با توجه به پیروزی مس در بازی امروز هر ۲ تیم با یک برد به دیدار سوم راه یافتند و باید روز چهارشنبه در همین سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم بروند تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.

گفتنی است دور سوم بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار