جشنواره ملی نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم در سمنان برگزار می‌شود

شهردار سمنان گفت: این شهر از اولین جشنواره ملی نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران که در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، میزبانی خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد ناظم رضوی شهردار سمنان بابیان اینکه اولین جشنواره ملی نقالی کودکان شهر‌های راه ابریشم ایران در اردیبهشت‌ماه ۹۹ به میزبانی سمنان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و دانشگاه علمی کاربردی پویان و همچنین مجمع شهر‌های راه ابریشم برگزار می‌شود.

او بابیان اینکه کودکان محور این برنامه فرهنگی و هنری هستند، افزود: شهرداری سمنان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با رویکرد توسعه شاخص‌های شهر دوستدار کودک میزبان این رویداد می‌شود.

شهردار سمنان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی و آداب‌ورسوم بومی و محلی، کشف استعداد کودکان و نوجوانان و تلاش برای شکوفایی آن، ایجاد شورونشاط در بین کودکان و نوجوانان و گسترش آموزش‌های شهروندی و … محور‌های این همایش هستند.

ناظم رضوی بابیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دایر شده است، ابراز کرد: کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را به‌صورت فایل ویدئویی تا پایان اسفندماه سال جاری به دبیرخانه و یا پایگاه اطلاع رسانی جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۱۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام و وقت بخیر!
این جور برنامه ها فرهنگ و ادب ایران زمین رو زنده می کند.
آفرین به شهرداری سمنان در میزبانی این برنامه ها
آخرین اخبار