کشف دام قاچاق در استان همدان

محموله های دام قاچاق در شهرستان های کبودرآهنگ، بهار و تویسرکان کشف شد.

کشف دام قاچاق در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ مجید گلی، فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ، از کشف ۱۲۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان کبودراهنگ با انجام گشت‌های نامحسوس این خودرو شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۲۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ گلی با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده افزود: هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار، از کشف ۵۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بهار حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص حمل کالای قاچاق و بدون مجوز قانونی دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف چوب قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان، از کشف بیش از ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمد معصومی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمل بار قاچاق توسط یک دستگاه نیسان، در حوزه استحفاظی پاسگاه ولاشجرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران آن پاسگاه انتظامی قرار گرفت.

او افزود: با انجام گشت زنی هدفمند، این خودرو شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن، ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، است افزود: در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار