وجود بیش از ۶۵ طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد در یزد

فرماندار یزد گفت:بیش از ۶۵ طرح نیمه تمام عمرانی با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۸۰ درصد در شهرستان یزد وجود دارد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد رستگاری فرماندار یزد گفت: بیش از ۶۵ طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۸۰ درصد در شهرستان یزد وجود دارد که با ورود سرمایه گذاران و بخش خصوصی، عملیات اجرایی این طرح‌ها تسریع می‌یابد.

او همچنین به وجود ۲۰ طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در شهرستان یزد اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها ۶۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است و پیش بینی می‌شود این طرح‌ها در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار یزد در ادامه به اولویت بندی تکمیل طرح‌های نیمه تمام بر اساس دغدغه و نیاز‌های مردمی، اشاره و تصریح کرد: به عنوان نمونه ساماندهی تقاطع ورودی شهر یزد به روستای محمدآباد میدانی ایجاد شده است که به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شده است و پیش بینی می‌شود فاز اول این میدان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

او در ادامه با بیان اینکه ساماندهی مسیل شهر یزد یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان است، افزود: در حال حاضر ۴۰۰ متر ابتدایی این مسیل پاکسازی شده است، ولی برای تداوم این عملیات در حال طراحی مناسب هستیم.

رستگاری در پایان ادامه داد: در حال حاضر جمع بندی نهایی در خصوص تعداد طرح‌های مورد بهره برداری در شهرستان نشده است، اما بر اساس اعلام برخی ادارات تاکنون، ۹۰ طرح عمرانی، مخابراتی و فرهنگی آماده بهره برداری در شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار