ثبت دوازده عملیات امداد ونجات؛

امداد رسانی نجاتگران البرزی در هفته گذشته

معاون امداد و نجات البرز گفت:در هفته گذشته نجاتگران هلال احمر ۱۲ مورد عملیات امداد و نجات را به ثمر رساندند.

محمد حسین وطنی، معاون امداد و نجات استان البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز طی ۱۲ عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۳۵ نفر در محور‌های مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

معاون امداد و نجات البرز افزود:در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۲۱ ماه لغایت ۲۷ دی ماه سال جاری نجاتگران البرزی در ۱۲ مورد عملیات، امدادرسانی کرده اند.

اوگفت: از این تعداد ۷ مورد حوادث جاده ای، ۲ مورد کوهستانی و۲ مورد خدمات حضوری و ۱ مورد صنعتی و کارگاهی بوده است.

وطنی افزود: در عملیات‌های اخیر به ۳۵ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده‌ای با ۲۴ نفر، خدمات حضوری ۲ نفر و خدمات کوهستان ۸  نفر و صنعتی و کارگاهی ۱ نفر مصدوم همراه بود.

معاون امداد و نجات استان گفت: مجموع کل نجات یافتگان ۶ نفر که از ین میزان سهم حوادث جاده‌ای ۳ نفر،   خدمات حضوری ۲ نفر وصعنتی و کارگاهی ۱ نفر بوده است.

او افزود: در جریان عملیات‌های امداد و نجات این هفته، ۱۵ تیم عملیاتی  و ۱۲ دستگاه آمبولانس  به محل حادثه شده   اعزام شده   و به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

وطنی در پایان گفت: کلیه پایگاه‌ها امداد و نجات بین شهری استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافران در محور‌های مواصلاتی را دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/ ر .ش

برچسب ها: هلال احمر ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.