رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران مطرح کرد؛

دست شهرداری برای کمک به استان سیل‌زده جنوب کشور باز است

نوری گفت: با توجه به محدودیت بودجه ما شهرداری تهران را جهت کمک به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان محدود نمی‌کنیم.

دست شهرداری برای کمک به استان سیل‌زده جنوب کشور باز استزهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات لایحه کمک‌رسانی شهرداری تهران به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: شورای شهر تهران کلیات لایحه‌ای را به تصویب رساند که در آن قرار شد شهرداری تهران لایحه‌ای ارائه کند که در آن نحوه خدمت‌رسانی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان مشخص شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که بخشی از کمک‌ها به صورت نقدی و بخش دیگر به صورت ارسال تجهیزات لجستیک است گفت: به طور حتم در کنار کمک‌های نقدی شهرداری تهران ارسال تجهیزات لجستیک می‌تواند در بهبود شرایط استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان تأثیرگذار باشد.

صدراعظم نوری تصریح کرد: شکل کمک‌های شهرداری تهران به مانند امداد و کمک رسانی شهرداری تهران در زمان سیل استان گلستان و خوزستان است و ما در شورای شهر تهران از شهرداری خواستیم به عنوان مجری طرح کمک‌رسانی لایحه خود را ارائه کند.


بیشتر بخوانید: واکنش شهردار تهران به نشست سالانه ۳۶ سانتیمتری زمین در پایتخت 


او تأکید کرد: ما در شورای شهر تهران دست شهرداری را جهت امدادرسانی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان باز می‌گذاریم و این نهاد را محدود نمی‌کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به محدودیت بودجه باید منتظر ماند تا شهرداری لایحه خود را ارائه کند و ما برای آنکه زمان را از دست ندهیم کلیات طرح امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان را تسریع کریم تا هرچه سریعتر شهرداری تهران لایحه آن را ارائه کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار