راه اندازی مراکز پاسخگویی ۱۲۱ در کلیه شهرستان های استان کرمانشاه

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای اعتلای اهداف تعیین شده در حوزه خدمات رسانی به مشترکان و رفع خاموشی در اسرع وقت، اقدام به راه اندازی مراکز پاسخگویی ۱۲۱ در کلیه شهرستان‌ها و با محوریت شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، روانسر و صحنه نموده است.

 پاسخگویی ۱۲۱به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرآتی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  بیان کرد: از این پس مشترکان از هر نقطه از استان می‌توانند با شماره گیری شماره ۱۲۱ قطعی برق و حوادث مربوط به آن را گزارش نمایند تا از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بهره‌مند گردند.

 امیدعلی مرآتی بیان کرد: با این اقدام علاوه بر خدمات پاسخگویی ۲۴ ساعته سیستم ۱۲۱ در کل استان، ثبت و ضبط و به تبع آن پیگیری و کنترل خاموشی‌ها به صورت مستمر انجام می‌پذیرد و امید واریم با این اقدام مهم رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکان حادث گردد.

او ادامه داد: مشترکان همچنین از ۴ طریق مختلف ازجمله تماس تلفنی با سامانه ۱۲۱، پیامک شماره پرونده قبض برق به سرشماره۱۰۰۰۱۲۱۱۲۱، استفاده از نرم افزار اندرویدی و بخش خدمات الکترونیک سایت شرکت توزیع برق کرمانشاه، می‌توانند حوادث و اتفاقات مربوط به برق را پیگیری و گزارش نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان می‌توانند با دیدن موضوعاتی مانند سرقت شبکه، انشعاب‌های غیرمجاز و افراد مشکوکی که در حریم شبکه‌های برق هستند با مرکز ۱۲۱ تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند، چراکه رسیدن به موقع اکیپ حوادث و اتفاقات در محل، از خاموشی گسترده منطقه جلوگیری خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.