نتانیاهو از آمادگی پوتین برای آزادی تبعه صهیونیستی خبر داد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده که پوتین آمادگی لازم برای آزادی تبعه زندانی صهیونیستی در روسیه را دارد، این در حالی است که پیش‌تر مسکو این ادعا را رد کرده است.

بنیامین نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن انتشار پیامی ویدیویی در حساب کاربری توئیتری خود گفت که در خلال گفت‌و‌گوی روز پنچشنبه خود با ولادیمر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، درباره آزادای تبعه صهیونیستی زندانی در روسیه صحبت کرده، وی این را هم گفته که معتقد است پوتین آمادگی لازم برای آزادی ناما ایساشار را دارد و وی به‌زودی آزاد خواهد شد. 

این در حالی است که روز پنچ‌شنبه، کرملین گفت‌ که هیچ قراری مبنی بر آزادی ایساشار، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، گذاشته نشده است.

وی هنگام پرواز از مسکو به تل‌آویو به دلیل حمل ماده مخدر در فرودگاه بازداشت شده است. مقدار مواد مخدری که وی آن را حمل می‌کرده است، بیش از ۹ گرم است.

در حالی که حمل کمترین مقدار از مواد مخدر در روسیه جرم محسوب می‌شود، در سرزمین‌های اشغالی حمل ماده ماریجوانا آن هم به مقدار کم، امری عادی است و از لحاط قانونی منعی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار