کمک میلیاردی خیران به مددجویان کمیته امداد مازندران

۳۱۱ میلیون تومان حامیان رامسری به ایتام و فرزندان طرح محسنین و ۵ میلیارد تومانی خیران قائمشهری به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در رامسر در ۹ ماهه امسال ۳۱۱ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۲۶۸ تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

او افزود: در این عمل خداپسندانه، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، به ۱۲۵ فرزندان ایتام و ۲۲ نفر از فرزندان محسنین کمک کردند.

رئیس امداد رامسر با بیان اینکه در حال حاضر ۸۶۷ حامی نیکوکار از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، گفت: حامیان نیک اندیش حمایت از ۱۴۷ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده دارند.

سرایی افزود: خیران و حامیان می‌توانند با حضور در کمیته امداد شهرستان رامسر یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت نام و کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.

بهره مندی ۱۳۴ مددجو از کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن

علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: پرداخت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن می‌تواند بخشی از هزینه‌های زندگی مددجویان مستاجر را تامین کند.

او افزود: به ۱۳۴ مددجو در ۹ ماه امسال، خدمات اجاره و ودیعه مسکن به ارزش ۶۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارائه شد.

رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: به ۷۳ مددجوی تحت حمایت در ۹ ماه امسال خدمات تهیه لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارائه شده است.

سیدی افزود: پس از نیازسنجی از سوی مددکاران و درخواست مددجویان تحت حمایت هزینه خرید لوازم ضروری منزل قبیل یخچال، بخاری، پنکه، اجاق گاز و آبگرمکن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

او گفت: در شهرستان تنکابن ۳ هزار و ۹۳۶ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی خیرین قائمشهری به نیازمندان

ابوالحسن رنجبر رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت: مردم نوعدوست و خیران قائمشهر ۵ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان در ۹ ماه امسال در بخش‌های صدقه، زکات، اکرام و سایر به نیازمندان کمک کردند.

او به ایجاد ۹ مرکز نیکوکاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مراکز نیکوکاری با هدف واگذاری خدمت به مردم و برون سپاری، شناسایی نیازمندان، ایجاد شبکه‌های نیکوکاری مردم ایجاد شده است.

رئیس کمیته امداد قائمشهر با تقدیر از همراهی مرم نیکوکار قائمشهر با کمیته امداد گفت: ۹ هزارو ۷۰۰ نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

پرداخت ۴۶۱ میلیون تومان صدقه در منطقه بندپی

فرضعلی خلیلی پاشا رئیس کمیته امداد بندپی گفت: مردم نیکوکار منطقه بندپی در ۹ ماه امسال ۴۶۱ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

او افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های درمان، کمک معیشت زندگی، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی وفرهنگی برای خانواده‌های نیازمندان هزینه می‌شود.

خلیلی پاشا با اشاره به کمک حامیان به ایتام و فرزندان طرح محسنین افزود: هزار و ۷۹ حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی ۴۸۷ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را به عهده دارند.

رئیس کمیته امداد منطقه بندپی گفت: حامیان ۶۷۸ میلیون تومان در ۹ ماه امسال به ایتام و فرزندان طرح محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

او با اشاره به مشارکت مردم این منطقه در پرداخت زکات افزود: مردم نوعدوست بندپی در ۹ ماه امسال، ۶۵۷ میلیون تومان زکات پرداخت کردند که زکات جمع آوری شده در بخش‌های مسکن، جهیزیه، درمانی، کمک موردی برای مددجویان هزینه شد.

خلیلی پاشا با تقدیر از مردم نوعدوست بندپی و گتاب، گفت: درحال حاضر در این منطقه ۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند واز خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار