کشف بیش از ۲۰۰کیلو تریاک در عملیات پلیس شهربابک

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۰۴ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس "شهربابک" و ماموران ایستگاه "خاتم" شهرستان یزد خبر داد.

کشف بیش از ۲۰۰کیلو تریاک در عملیات پلیس شهربابکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر"شهربابک" با همکاری یگان امداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید دستور ایست دادند، اما راننده آن از محل متواری شد که ماموران ضمن تعقیب و مراقبت، به دلیل همجواری این منطقه با استان یزد، ماموران پلیس ایستگاه"خاتم" شهرستان یزد را مطلع کردند.

او افزود: ماموران با همکاری پلیس ایستگاه بازرسی"خاتم"شهرستان یزد این خودرو را متوقف و ضمن دستگیری راننده، از قسمت‌های مختلف آن ۲۰ بسته تریاک به وزن۲۰۴ کیلوگرم کشف کردند.

او با قدردانی از سرعت عمل و همکاری خوب ماموران ایستگاه بازرسی "خاتم" شهرستان یزد، گفت: پلیس استان با اشرافیت اطلاعاتی و همپوشانی ماموریتی با رده‌های انتظامی دیگر مناطق، اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.