آخرین جزییات از سیل کرمان/ امداد هوایی به دو روستای محاصره شده در سیل

آخرین وضعیت سیل کرمان را در این بسته خبری بخوانید.

مجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه دو روستایی جلدر وبنگرو به دلیل نزدیکی به استان سیستان و بلوچستان در محاصره سیل از دوقسمت شده است گفت: تا امروز به دلیل شدت سیلاب امکان کمک رسانی به این دو روستا از طریق زمینی انجام نشده است.

او افزود: یک فروند بالگرد از کرمان امروز به سمت این دو روستا به پرواز درآمده است.

سعیدی با اشاره به اینکه اقلام خوراکی، گرمایشی وبهداشتی به این دو روستا با بالگرد فرستاده شده است اظهار کرد: با فروکش کردن سیل کار‌های امدادی وبازگشایی مسیر‌ها برای این روستا هاسریعا انجام می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه بارش های برف وباران چند روز اخیر در استان کرمان بی سابقه بوده است گفت: در این بارش ها ۴۰۲ راه روستایی در استان کرمان مسدود شد.

او افزود: با کمک فرمانداری های بازگشایی راه های روستایی انجام شده که تاکنون  ۳۷۳ راه روستایی بازگشایی شد که هنوز 29 روستا راه آنها مسدود است.

سعیدی با اعلام اینکه این روستا بیشتر در شهرستان های بافت، ارتفاعات ریگان ،منوجان وقلعه گنج هست اظهار کرد: متاسفانه این روستاها راههای آنها به شدت آسیب دیده است وبازگشایی آنها کمی زمان می برد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طی چند روز اخیر تا به امروز به ۸ هزار و ۲۲۱ نفر درقالب هزار و ۶۹۷ خانوار خدمات رسانی شده است.

امداد هوایی به دو روستای محاصره شده در سیل

۴ سال پیش

استان کرمان به دلیل موقعیت اقلیمی و چهار فصل در حوادث و بلایای طبیعی همیشه متاثر از خسارات است.

امداد هوایی به دو روستای محاصره شده در سیل

۴ سال پیش

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار