بکارگیری ۲ هزارو ۵۰۰ وسیله حمل و نفل در روز تشییع سردار دلها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان کرمان گفت: حدود ۲ هزارو ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بین شهری استان کرمان، برای انتقال علاقمندان به شرکت در مراسم تشییع از مبادی شهرستان‌ها سراسر استان و استان‌های دیگر به مرکز استان به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی صیفوری، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طی جلسات متعددی که با تشکل‌های صنفی بخش حمل ونقل مسافر داشتیم تصمیمات لازم اتخاذ شد و طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده بیش از پنجاه دستگاه اتوبوس برای انتقال شرکت کنندگان در داخل شهر، بویژه از مبادی راه آهن و فرودگاه کرمان در نظر گرفته شد، در همین راستا تعداد ۱۵۵ دستگاه اتوبوس از دوشرکت مسافربری نیز به آن‌ها اضافه شد.

او افزود: عزیمت شرکت کنندگان با حمل ونقل عمومی برون شهری (اتوبوسی) از نقاط مختلف کشور به مقصد شهر کرمان که در مجموع در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ دیماه ۹۸ صورت گرفت.

صیفوری تصریح کرد:، انجام حدود ۲ هزارو ۳۰۰ سفر و انتقال حدود ۵۰ هزارمسافر در سامانه‌های آماری بخش حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ثبت شد.

صیفوری با اشاره به آمار خروجی برای بازگشت شرکت کنندگان از شهر کرمان گفت: درساعات پایانی روز ۱۷ دیماه حدود ۳۸۰ سفر بوسیله اتوبوس‌های برون شهری برای بازگرداندن مسافران به شهرستان‌ها و استان‌های محل سکونت انجام شد که در سامانه‌های این اداره کل آمار ۴ هزارو ۷۰۰ نفری به ثبت رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.