پایان مشکلات گازرسانی به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا تا ۲ ماه آینده

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات گازرسانی به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در چاروسا با بیان اینکه گازرسانی به دیشموک و چاروسا از مهمترین طرح‌های گازرسانی بوده که با ۹۰ درصد پیشرفت کاری در مراحل پایانی است گفت: تاکنون گاز ۶۴ روستا به بهره‌برداری رسیده است، ۱۶ روستا تا یک ماه آینده گازدار خواهند شد و گازرسانی به ۲۹ روستای این دو بخش در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

او بیان کرد: عملیات گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک در دو فاز صورت گرفت که فاز اول و دوم به طول ۱۶ کیلومتر از طولیان در قلعه دختر بود و فاز سوم آن گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و ۱۰۸ روستا این مناطق بود که از دهه فجر سال گذشته تاکنون گازرسانی شده است.

خادم به وضعیت علمک گذاری در روستای امامزاده سید محمود (ع) چاروسا اشاره و افزود: در مسیر اصلی قلعه رئیسی و دیشموک روستا‌های بودند که عملیات لوله اصلی آن‌ها انجام گرفت که علمک گذاری آن‌ها به دلیل تست و مشخص نشدن پیمانکار پروژه نیمه تمام ماند که مراحل انتخاب پیمانکار انجام گرفت و تمام تلاش بکار می‌بندیم تا روز آینده این روستا‌ها نسبت به علمک و تا دو ماه آینده علمک آن‌ها به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مناطق پراکنده قلعه رئیسی هم گفت: پیمانکاری را برای شهرستان کهگیلویه انتخاب کردیم که با توجه به نواقصات قلعه رئیسی و دیشموک تنها برای این مناطق فعال شد که هم اکنون فعال و در دیشموک شروع شد و تا هفته آینده کوچه‌های نیمه تمام قلعه رئیسی را تکمیل خواهد کرد.

او به خط اصلی شوتاور هم اشاره و تاکید کرد: فاز چهارم عملیات گازرسانی را تعریف کردیم که در این فاز بیش از ۲۹ روستا عملیات گازرسانی آن‌ها آغاز شد که در این بین روستا‌های شوتاور، درغک و اسفندان است که هزینه اجرا آن بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال است کلیه موارد لازم پروژه خریداری شده است و پیمانکار انتخاب شد از روند پروژه هم بازدید و امیدواریم تا ۱۰ روز آینده شروع بکار کند.

انتهای پیام/ط
برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.