سرمربی رایکا بابل:

رگ گردنم را بزنند تیم را حفظ می‌کنم

سرمربی رایکا بابل گفت: اگر رگ گردنم را بزنند، تیم را در لیگ یک حفظ می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نظرمحمدی سرمربی رایکا بابل پس از پیروزی خانگی مقابل مس کرمان ،گفت: مربیان جوان معمولا دنبال چالش هستند. من هم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم و اگر رگ گردنم را بزنند، تیم را در لیگ یک حفظ می‌کنم.

او با بیان اینکه هیچ قولی به کسی در مورد وضعیت رایکا نداده است، افزود: به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنم تا با حمایت مسئولان باشگاه و با تقویت تیم پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات، تیم امسال در لیگ ماندگار شود.

علی نظرمحمدی درخصوص بازی با مس کرمان گفت: این بازی جنگ دارا و ندار بودف در این بازی سه بازیکن خوب تیم‌مان را در اختیار نداشتیم، درود می‌فرستم به شرافت تک تک بازیکنانم که امروز در زمین برای سربلندی شهر بابل، عزت و نفس خودشان و مهمتر از همه هوادارانی که هیچ جا این تیم را تنها نمی‌گذارند، جنگیدند. همچنین از تمامی عوامل باشگاه تشکر می‌کنم و این برد متعلق به همه آنهاست.

سرمربی رایکا بابل با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی تیمش با مس کرمان افزود: داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. دو تن از بازیکنان ما با مصدومیت شدیدی رو به رو شدند، یکی بینی و دندانش شکست و دیگری گونه‌اش شکست، اما جالب است که داور حتی کارت زرد هم به بازیکن حریف نداد.

نظرمحمدی گفت: با مهدی ایزدی از نظر ذهنی کار کردم تا در بازی با مس گلزنی کند. او سن بسیار کمی دارد و گل اروپایی امروزش، نشان از بزرگی او دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.