شیر رایگان هر هفته دو تا سه نوبت در مدارس بوشهر توزیع می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توزیع رایگان شیر میان ۱۸۱ هزار دانش آموز و ۱۱ هزار همکار فرهنگی استان آغاز شد.

دو تا سه نوبت در هفته در مدارس استان شیر رایگان توزیع خواهد شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر،  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: با هدف ترویج فرهنگ استفاده از شیر در سبد غذایی خانواده‌ها و دانش آموزان، توزیع رایگان شیر برای ۱۸۱هزار  دانش آموز و ۱۱ هزار همکار فرهنگی استان آغاز شد.

او افزود: با مشخص شدن برنده مناقصه تهیه و توزیع شیر رایگان در مدارس استان، توزیع آن در مدارس تا پایان سال تحصیلی، هفته‌ای دو تا سه نوبت در قالب ۲۱ وعده صورت خواهد گرفت.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر به جامعه هدف این طرح اشاره کرد و گفت: علاوه بر همکاران فرهنگی، همه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول دولتی و غیردولتی و همچنین پیش دبستانی‌های ضمیمه مدارس دولتی استان، جامعه هدف این طرح خواهند بود.

دانش فر همچنین درباره تغییرات در سیستم مالی حسابداری آموزش و پرورش گفت: سیستم مالی حسابداری آموزش و پرورش استان از نقدی به تعهدی تغییر یافته تا اسناد به‌روز تولید شود و به منظور شفاف سازی امور، ادارات شهرستان و مناطق موظفند تا بدهی‌ها و مطالبات همکاران فرهنگی را لحظه ا‌ی شناسایی و رصد کنند.

او، بر لزوم همپوشانی درگاه‌های اینترنتی مورد استفاده در آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: با عملیاتی شدن رسمی سامانه جامع امور مالی و اداری، همه قرارداد‌ها و فعالیت‌ها از جمله ابلاغ ها، صدور احکام حقوق از طریق منابع تملیکی و ابلاغی و دارایی در این سامانه صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین بیان کرد: با شفاف سازی درآمدی و دریافتی‌های آموزش و پرورش اعم از اعتبارات ابلاغی و درآمد‌های اختصاصی می‌توان هزینه‌های تمام شده صندلی هر دانش آموز را محاسبه کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.