نامگذاری و نصب تابلوی کوچه‌ها مزین به تمثال مبارک شهدا

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از نصب ۳۲ عدد تابلو مزین به تمثال مبارک شهدا به مناسبت برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر خبر داد.

نامگذاری و نصب تابلوی کوچه‌ها مزین به تمثال مبارک شهدابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی عالی پور معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر بیان کرد: امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم و اولویت اصلی و اساسی در مجموعه مدیریت شهری و به ویژه کمیته نامگذاری، استفاده از اسامی شهدای گرانقدر است.

او افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر بوشهر تقاطع غیر همسطح مطهری نیز به نام سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: شهرداری بندر بوشهر با هدف بهبود عبور و مرور شهری و کاهش مشکلات ناشی از پیدا کردن مسیر‌ها اقدام به نصب تابلو در سطح شهر کرد و در این راستا عملیات نصب ۳۲ عدد تابلو کوچه و معابر مزین به نام شهدای والامقام در سطح شهر بوشهر در حال انجام است.

عالی پور عنوان کرد:۳۲ عدد تابلو مزین به تمثال مبارک شهدا با اطلاعاتی مربوط به تاریخ تولد و تاریخ شهادت همزمان با برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر را شهرداری بندر بوشهر تهیه کرده است و نیرو‌های اداره تاسیسات و برق معاونت اجرایی و خدمات شهری شهردای عملیات نصب آن را انجام می دهد.

او یادآور شد:برخی از کوچه‌ها بدون نام و تابلو بودند که پس از مطرح شدن در کمیسیون نامگذاری و تصویب نام، نسبت به نصب تابلو مربوطه اقدام می‌شود و برخی نیز به دلیل فرسودگی تابلو قبلی و در جهت زیباسازی سیما و منظر شهری، اداره تاسیسات و برق نسبت به نصب تابلو جدید اقدام می‌کنند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر تاکید کرد:با توجه به هزینه بر بودن و همچنین فرآیند سخت و حساس نامگذاری کوچه‌ها و معابر و خیابان‌های سطح شهر که می‌تواند به عنوان شناسنامه شهر باشد، از عموم شهروندان محترم درخواست می شود تا در نگهداری از تابلو‌ها کوشا باشند و نظرات و پیشنهادات سازنده‌ی خود را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری یا مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر پیگیری کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کنگره شهدا ، تابلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.