رمز پیروزی جبهه مقاومت ایمان و توکل به خدا بود

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: دلیل مقاومت کشور‌های اسلامی منطقه در مقابل استکبار و قدرت پوشالی آن‌ها فقط ایمان و توکل به خدا بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم  ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: دلیل مقاومت کشور‌های اسلامی منطقه در مقابل استکبار و قدرت پوشالی آن‌ها فقط ایمان و توکل به خدا بود.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه جبهه مقاومت از دفاع مقدس الگو گرفته، افزود: در دوران جنگ هشت ساله ایران با کم‌ترین تجهیزات و با توسل به خدا و اهل بیت (ع) توانست در مقابل ابر قدرت‌هایی که با مدرن‌ترین تجهیزات جنگی بودند بایستد و پیروز جنگ شد.

او با اشاره به قدرت اتحاد در مردم گفت: تمام فتنه و توطئه‌هایی که دشمنان از اول انقلاب طرح کرده اند توسط همین مردم وفادار به نظام خنثی شده است.

او سردار سلیمانی را نجات بخش مردم مستضعف منطقه توصیف کرد.

سردار عباسقلی زاده تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در طول تاریخ بی نظیر عنوان کرد و گفت: سردار جانش را برای مستضعفین فدا و از آبروی اهل بیت دفاع کرد و خدا اینگونه او را شهید کرد و با عظمت و شکوه پیش خود خواند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار