نجات سه زن باردار در کولاک و برف تایباد

با کمک نیروهای شبکه بهداشت و درمان تایباد و در میان بارش برف شدید سه زن باردار گرفتار در کولاک و برف نجات یافتند.

نجات سه زن باردار در کولاک و برف تایبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سیدمحمد موسوی مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: طبق گزارش‌های اعلام شده به اورژانس ۱۱۵ سه زن باردار در روستا‌های ریزه، شیزن و خیرآباد در بخش میان ولایت این شهرستان برای انتقال به بیمارستان با مشکل مواجه شدند که بلافاصله تیم‌های امدادی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در ابتدای صبح زن باردار ۲۷ ساله ساکن روستای "ریزه" در بخش میان‌ولایت این شهرستان که هنگام انتقال با خودروی شخصی در میان کولاک برف برای تردد با مشکل مواجه شده بود با تلاش سه ساعته گروه‌های فوریت‌های پزشکی، امداد و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد به بیمارستان منتقل شد.

موسوی گفت: نیرو‌های امدادی زن باردار را از میان برف و کولاک نجات داده و به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تایباد منقل کردند، فرد مذکور در سلامت کامل موفق به زایمان طبیعی شد و هم‌اینک حال وی و نوزاد پسرش مساعد است.

وی ادامه داد: ساعت حدود ۱۲ امروز در پی تماس تلفنی مبنی بر اینکه یک خانم باردار در روستای شیزن در منزل زایمان کرده ماموران برای انتقال وی به محل اعزام و با تلاش‌های انجام شده پس از گذشت ۱۰ ساعت مادر و فرزندش به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد افزود: همچنین نیرو‌های اورژانس و امدادی امروز یک زن ۱۸ ساله باردار را برای وضع حمل از روستای خیرآباد به تایباد منتقل کردند تا در سلامت کودک خود را بدنیا بیاورد.
 
انتهای خبر//ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.