سایپا ۳ بازیکن جدید جذب می‌کند/ پایان خوب نقل و انتقالات برای نارنجی پوشان

باشگاه سایپا امروز (دوشنبه) با ۳ بازیکن جدید قرارداد امضاء خواهد کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بسیاری از تیم‌ها آخرین تلاش‌های شان را برای جذب بازیکنان مدنظر و تقویت تیم انجام می‌دهند.  

تیم سایپا هم که با کسب ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و در نیم فصل اول نتوانست نتایج خوبی بگیرد، پس از جذب خالد شفیعی و محمد صادق بارانی، تا ساعاتی دیگر با سه بازیکن قرارداد می‌بندد.

طبق نظر ابراهیم صادقی نارنجی پوشان پایتخت با یک دروازه بان، یک هافبک و یک مهاجم به توافق لازم رسیده اند و این نفرات امروز قراردادشان را با سایپا امضاء می‌کنند.

رسول نوید کیا، هافبک باتجربه سپاهان اصفهان در یک قدمی حضور در جمع خودروسازان تهرانی قرار گرفته و به احتمال فراوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان لیگ به جوان‌ترین تیم فصل می‌پیونند.


بیشتر بخوانید: صادقی: سایپا یک تا ۲ بازیکن دیگر جذب می‌کند/ پول دانشگر را فردا پرداخت می‌کنیم


مسئولان باشگاه سایپا قصد دارند تا ساعاتی دیگر طبق تفاهم با محمد دانشگر، مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان از سوی کمیته تعیین وضعیت را هم دریافت کنند.

البته سایپا که فعالیت بی سر و صدایی در نقل و انتقالات داشته با از دست ندادن بازیکنان تاثیرگذارش و جذب ۵ بازیکن جدید، یکی از موفق‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات خواهد شد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار