مدیرعامل گازپروم: نورد استریم ۲ را به تنهایی تکمیل می‌کنیم

مدیرعامل شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد این کشور به تنهایی پروژه خط لوله گازی نورد استریم ۲ را به اتمام می‌رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، مدیرعامل شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد کشورش به تنهایی عملیات احداث خط لوله گازی نورد استریم ۲ را به انجام خواهد رساند؛ چرا که هیچ مانع فنی که برای آن نیاز به کمک خارجی باشد، وجود ندارد.

«الکسی میلر» در مصاحبه با برنامه «مسکو، کرملین، پوتین» در شبکه «راسیا-۱» (Rossiya-۱) گفت: خطرات فنی امروز با امکانات ما حل شده اند و بخاطر همین، نورد استریم ۲ تکمیل خواهد شد. این کار، مقدار زمانی بیشتر طول می‌کشد؛ اما ما هیچ موانع فنی برای انجام این کار به تنهایی نداریم.

پیشتر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از گفتگو با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان گفته بود شک ندارد روسیه  به تنهایی قادر به تکمیل احداث خط لوله نورد استریم ۲ است. رئیس جمهور روسیه اعلام کرد کشورش بسیار قدردان موضع آلمان در خصوص حمایت از این پروژه است.

نورد استریم ۲، پروژه‌ای بین المللی برای احداث یک خط لوله گازی است که از ساحل روسیه شروع شده و با عبور از کف دریای بالتیک به آلمان می‌رسد. این خط لوله همچنین از کشور‌هایی نظیر اوکراین، بلاروس، لهستان و دیگر کشور‌های اروپای شرقی و کشور‌های حوزه بالتیک عبور می‌کند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار