حزب‌الله: مشتاقیم به دولت لبنان برای نجات کشور کمک کنیم

رئیس شورای شرعی حزب‌الله لبنان اعلام کرد این جنبش مایل است برای نجات این کشور به دولت کمک کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ محمد یزبک، رئیس شورای شرعی حزب‌الله لبنان، اعلام کرد این جنبش  برای تشکیل دولت این کشور، نهایت تلاش خود را کرد.

او در سخنرانی خود در مراسمی حوزه امام منتظر (عجل الله فرجه الشریف) در بعلبک برگزار کرده بود، گفت: حزب‌الله به هر وسیله ممکن، سعی کرد دولت لبنان تشکیل شود تا کشور را از نابودی و تشتت خارج کند، زیرا گزینه دیگر ایجاد آشوب است که عواقب ناگوار یدارد، و آشوب و هرج و مرج به نفع دشمنان ماست.

رئیس شورای شرعی حزب‌الله لبنان افزود: ما اصرار داشتیم و هنوز هم مشتاق هستیم که به دولت برای نجات این کشور کمک کنیم و امیدواریم که این امور به پایان برسد و از خدا می‌خواهیم که همه را در حل مشکلات کمک فرماید تا همه بتوانند مسئولیت خود را بر عهده بگیرند.

شیخ یزبک همچنین  تاکیدکرد: اتهامات و شرط‌بندی‌هایی که از گوشه و کنار مطرح می‌شود همچون سراب است، زیرا وقتی کشور سقوط می‌کند، همه سقوط می‌کنند، بنابراین هیچ کس بدون مملکت خود و بدون ملت و جامعه خود نمی‌تواند زندگی کند.

او در پایان با بیان اینکه امیدواریم ان‌شاء‌الله بتوانند دولتی تشکیل دهند که مسئولیت اصلاح و نجات کشور را به عهده بگیرد و با فساد و مفسدان مبارزه کند و برای کشوری متمدن که از آزادی، حاکمیت، عزت و مصونیت برخودار باشد، تلاش کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار