در پیامی مطرح شد:

دعوت جامعه روحانیت مبارز از مردم برای شرکت در مراسم آیت الله محلاتی

جامعه روحانیت مبارز درگذشت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی را تسلیت گفت و از مردم دعوت کرد در مراسم این عالم ربانی شرکت کنند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه روحانیت مبارز، در پیامی درگذشت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی را تسلیت گفت و از مردم دعوت کرد در مراسم تشییع و ترحیم این عالم ربانی شرکت کنند.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، روحانی وارسته و انقلابی پرتلاش و سخت کوش حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی طاب ثراه را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری و روحانیت مکرم و خانواده شریف آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم.

آن عالم بزرگوار بیش از هفتاد سال خدمات ارزشمند فرهنگی، تبلیغی، تحقیقی وتألیفی داشت ودر قبل و بعد از انقلاب اسلامی با تمام توان و خالصانه در خدمت انقلاب اسلامی وتقویت پایگاه‌های اعتقادی و ارزشی نظام اسلامی بود.

عاش سعیداً ومات سعیداً

جامعه روحانیت مبارز ضمن دعوت از همه مؤمنین و مردم انقلابی و وفادار تهران برای حضور در مراسم تشییع وترحیم آن عزیز، از خداوند متعال علو درجات آن سید بزرگوار وحشر با اجداد طاهرینش واجر وصبر برای همه بازماندگان وبستگان آن مرحوم مسئلت می‌نماید.

والسلام علیکم ورحمت الله

جامعه روحانیت مبارز ـ ۲۱/۱۰/۱۳۹۸

مراسم تشییع:
۱. تهران، مسجد فرشته (شریعتی بالاتر از پارک وی) روز یکشنبه ۲۲/۱۰/۹۸ ساعت ۳۰/۸،
۲. قم، از مسجد امام حسن عسگری (ع) بسمت حرم مطهر روز یکشنبه ساعت ۳۰/۱۴
مراسم ترحیم:
مسجد فرشته روز سه شنبه ۲۴/۱۰/۹۸ ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۶

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار