فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت

سایت فیفا حیدر بهاروند را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران معرفی و با استعفای مهدی تاج موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت حدود ۱۲ روز از استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال ایران، در سایت فیفا نام حیدر بهاروند، نایب رئیس و سرپرست فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس  جدید درج شد تا فدراسیون بین المللی فوتبال هم استعفای تاج را تایید کرده باشد.

نکته عجیب این است که در سایت فیفا همچنان نام علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال دیده می‌شود، اما کفاشیان که اسفند ۹۷ به دلیل بازنشستگی به صورت شفاهی از نایب رئیسی اول فدراسیون کنار رفت نتوانست جای تاج سرپرستی فدراسیون را عهده بگیرد.

به نظر می‌رسد فیفا توجه خاصی به تغییر و تحولات مدیریتی فوتبال کشورمان ندارد و با دقت آن را رصد نمی‌کند چرا که اگر این نهاد همچنان اعتقاد به نایب رئیسی کفاشیان در فدراسیون فوتبال ایران دارد، او اکنون باید جای بهاروند سرپرست فدراسیون می‌شد.

در حالی که از حدود یک سال قبل کفاشیان جای خود را در کمیته فوتسال به داود پرهیزگار داده است، همچنان نام رئیس اسبق فدراسیون به عنوان رئیس کمیته فوتسال در سایت فیفا به چشم می‌خورد.


البته مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار اخیر خود با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا او را از بیماری مهدی تاج و سرپرستی حیدر بهاروند باخبر و اعلام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار