توقف تیم هیئت خراسان در لیگ فوتسال بانوان

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران برگزار شد و نتایج پرگلی در این بازی‌ها رقم خورد که از جمله آن شکست سنگین تیم هیئت خراسان صدرنشین لیگ مقابل نامی نو اصفهان بود.
 
نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

نامی نو اصفهان ۸ - ۴ هیئت فوتبال خراسان رضوی

در پُر گل‌ترین بازی هفته تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان صدرنشین لیگ را با هشت گل شکست داد تا تیم هیئت خراسان به رده سوم جدول سقوط کند. در این بازی فهیمه ارزانی و نسترن مقیمی بازیکنان تیم نامی نو هت تریک کردند و مهسا نظری و مهسا علی مددی ۲ گل دیگر این تیم را به ثمر رساندند. گل‌های تیم هیئت خراسان را هم سارا شیربیگی و طناز آرمات وارد دروازه حریف کردند.

مس رفسنجان ۶ - ۳ هیئت فوتبال شهرستان اصفهان

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با شکست نماینده اصفهان و کسب ۳ امتیاز این دیدار به صدر جدول صعود کرد. در این بازی مهسا کمالی و سهیلا رودسری برای تیم مس دبل کردند و زهرا قلی زاده و هما آقایی ۲ گل دیگر این تیم را به ثمر رساندند.

رهیاب تهران ۵ - ۳ پویندگان فجر شیراز

تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران در بازی این هفته با زدن پنج گل پیروز میدان شد تا با کسب ۳  امتیاز این دیدار تساوی هفته گذشته مقابل تیم سایپا را جبران کند.

ملی حفاری ۱۱ - ۱ پارس آرا

تیم ملی حفاری در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان جشنواره گل به پا کرد تا همچنان به عنوان یک مدعی بزرگ در لیگ باقی بماند. گل‌های حفاری در این بازی را الهام عنافچه (۴ گل)، فرشته خسروی (۳ گل)، تارا جانی نژاد (۲ گل)، سحر پاپی و فاطمه پاپی یک گل به ثمر رساندند.

سایپا ۵ - ۲ پالایش نفت آبادان

در یکی دیگر از بازی‌های پرگل این هفته سایپا تهران با پنج گل از سد حریفش عبور کرد تا تساوی هفته گذشته این تیم مقابل رهیاب تهران جبران شود. فاطمه سهرابی ۲ گل، آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان و سمانه کاشف هر کدام یک گل برای تیم نارنجی پوشان به ثمر رساندند.

شهروند ساری ۶ - ۵ دختران کویر مس کرمان

در یکی از حساس‌ترین جدال‌های این هفته تیم ساری با شکست دختران کرمان اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان را تجربه کرد. در این بازی نسیم نوازنده یک گل و الناز عبدالهی و رقیه صومعه هر کدام به ترتیب ۲ و سه گل برای تیم شهروند به ثمر رساند. گل‌های تیم دختران کرمان را مهسا محمدی، زهرا اسدی، فائزه ریحانی و نرجس کریمی نسب (۲ گل) وارد دروازه حریف کردند.


بیشتر بخوانید: هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان/ مدعیان به خط شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار