برگزاری جلسه شورای پدافند غیر عامل در شهرستان عجب شیر

جلسه شورای پدافند غیر عامل در شهرستان عجب شیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغرپور فرماندار شهرستان عجب شیردر جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان عجب شیر با اشاره به موقعیت ژئواستراتژیک ایران رعایت اصول پدافند غیر عامل را مهمترین راه پیشگیری و مقابله با تهدیدات موجود دانسته و حفظ آمادگی و تاب آوری در شرایط بحرانی را یکی از عوامل برون رفت از این شرایط عنوان کرد.

فرماندار شهرستان عجب شیر با بیان نمونه از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل بر آمادگی کلیه ادارات خدمت رسان و دستگاه‌های اجرایی در حفظ آرامش شهروندان و مقابله با بحران‌ها و شرایط بحران تاکید نمود.

او پایش و تحلیل دائمی تهدیدات و جمع آوری اطلاعات و شناخت نقاط ضعف وتلاش برای ترمیم و رفع نقاط ضعف را از وظایف کلیه دستگاه‌های اجرایی دانست.

او خواستار پیش بینی و آموزش لازم در خصوص پدافند غیر عامل به همکاران دستگاه‌های ادارات شد و افزود:هوشیاری و آمادگی در هنگام بحران از طرف مدیران و مسئولین ادارات لازم و ضروری است.

اصغرپور رفع نقاط آسیب پذیر در تاسیسات آب، برق، و گاز را مهم قلمداد کرده و با توجه به تهدیدات زیستی و بیولوژیکی بر حفاظت از تاسیسات آب و تامین امنیت غذایی در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.