برای شرکت در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان؛

ستاره درخشان کاراته قم در راه آمریکای جنوبی

امیر مهدی زاده در نخستین مرحله لیگ جهانی ۲۰۲۰ در شیلی برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌رود.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،امیر مهدی زاده در تلاش برای کسب نخستین مدال میادین برون‌مرزی سال ۲۰۲۰ همراه با تیم ملی کاراته به قاره آمریکای جنوبی سفر می‌کند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی کاراته در مجموع ۴۶۶ کاراته‌کا در مرحله نخست لیگ برتر کاراته‌وان به میزبانی شیلی با یکدیگر مسابقه می‌دهند، رقابت‌هایی که از روز جمعه ۲۰ دی‌ماه آغاز می‌شود و این تعداد کاراته‌کا به نمایندگی از ۶۵ کشور جهان به مدت سه روز برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز پیکار می‌کنند.

امیر مهدی‌زاده که بعد از قهرمانی‌های متعدد و کسب افتخارات زیاد از پیکار‌های برون‌مرزی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم به وزن منهای ۶۷ کیلوگرم آمده، در نخستین مرحله لیگ جهانی ۲۰۲۰ در شیلی روز شنبه ۲۱ دی‌ماه برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌رود تا برای کسب مدال تلاش کند.

این رقابت‌ها از روز جمعه ۲۰ دی با رقابت کاتای انفرادی مردان و کاتای تیمی بانوان و همچنین مبارزات اوزان منهای ۵۰، ۵۵ و ۶۱ کیلوگرم بانوان و اوزان منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان آغاز می‌شود و شنبه ۲۱ دی رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان در کنار مبارزات اوزان منهای ۶۰، ۶۷ و۷۵ کیلوگرم مردان و اوزان منهای ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم بانوان به انجام می‌رسد.

اهمیت این مسابقات به واسطه توزیع امتیاز ورود به المپیک بسیار زیاد است، اما امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم که از نیمه‌های سال ۲۰۱۸ تا قبل از آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان سال ۲۰۱۹، ماه‌های کابوس‌واری را سپری کرده، تنها به دنبال افزایش آمادگی خود و کسب مدال این رقابت‌ها است و در صورت قهرمانی بختی برای گرفتن سهمیه المپیک از لیگ جهانی ندارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار