معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان :

آماده باش دستگاه‌های اجرایی و امدادی هرمزگان برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی شدید از اوایل امشب به استان، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان و فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

آماده باش تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی هرمزگان برای مقابله بابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، رضا مدرس، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی شدید از اوایل امشب به استان، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان و فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

رضا مدرس افزود: به فرمانداران تاکید شده باتوجه به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی، برخورد صاعقه، طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل‌ها و مواج شدن دریا در هرمزگان، درخصوص اجتناب از رفتن به مناطق مرتفع و رفت وآمد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها وهمچنین رفت وآمد ایمن دریایی اطلاع رسانی لازم انجام شود.

او گفت: همچنین باتوجه به شرایط جوی پیش رو در استان هرمزگان، مردم باید نکات ایمنی را رعایت و تا حد امکان از رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

معاون استاندار هرمزگان افزود: طبق اخطاریه شماره ۱۰ هواشناسی هرمزگان، با تاثیرموج ناپایدار از شامگاه امروز پنجشنبه بارندگی در استان آغاز و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهدداشت.

مدرس گفت: با ورود این سامانه بارشی بویژه در جمعه و شنبه در بیشتر نقاط هرمزگان بارش نسبت شدید باران، آبگرفتگی معابر، گاهی بارش تگرگ، وزش تندباد شدید و مواج شدن دریا پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.