سیلی سپاه به امریکا امروز را در انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز کرد

فرمانده سپاه کردستان گفت: هر چند در تاریخ انقلاب اسلامی روز‌های خاص و مهمی وجود دارد، اما سیلی سپاه به امریکا امروز را در انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با حضور نخبگان هیات اندیشه‌ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: با شهادت سردار قاسم سلیمانی هفته جاری یکی از هفته‌های تلخ، اما بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود که ملت ایران در خور شان یک انسان والا و برجسته پیکر حاج قاسم را بدرقه کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: البته ما در دوران دفاع مقدس چنین روز‌هایی را زیاد تجربه کردیم که عزیزانی را در کنار خود از دست دادیم، اما هر علمی که افتاده است علمدار دیگری آن را برداشته است.

او ادامه داد: یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌ها در انقلاب بدرقه امام خمینی از تهران تا بهشت زهرا بود که چندین میلیون نفر در آن حضور داشتند این چند روز هم مردم ایران با حضور میلیونی خود در مراسم تشیع سردار سلیمانی نشان دادند که در هر شرایطی از کشور دفاع می‌کنند.

سردار حسینی تصریح کرد: شب گذشته دقیق در ساعتی که آمریکا جنایتکار اقدام به شهادت حاج قاسم سلیمانی کرد همان لحظه دست قدرت خداوند از آستین ملت شجاع ایران بیرون آمد و انتقامی سخت از دشمن گرفته شد.

فرمانده سپاه کردستان گفت: هر چند در تاریخ انقلاب اسلامی روز‌های خاص و مهمی وجود دارد، اما سیلی سپاه به امریکا امروز را در انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز کرد.

او یادآور شد: دولت آمریکا اعلام می‌کند ما قدرتمند هستیم و ارتش عظیمی داریم لذا هیچ کس با ما برخورد نمی‌کند، اتفاقا درست می‌گویند، چرا که در جهان آن‌هایی که امکانات و تجهیزات در اختیار دارند جرات مقابله ندارند، عده‌ای با جرات هم امکانات مقابله ندارند، اما کشور ایران به برکت خون شهیدان و به برکت وجود رهبری شجاع و نترس اراده برخورد را در خود می‌بیند و امروز هم دیدیم که اراده خود را در صحنه عملیاتی کرد و قدرت پوشالی و هیمنه دشمن را در هم شکست.

سردار حسینی گفت: نظام ما بر پایه دین، رهبری، کاریزما امام و مردم استوار است لذا هر چه اراده مردم باشد همان اتفاق می‌افتد.

او در ادامه سخنانش با بیان اینکه یکی از رویداد‌های اجتماعی ما در نظام انتخابات است، گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۱۶ هزار نفر برای ۲۹۰ کرسی پارلمان ثبت‌نام کرده‌اند هرچند این تعداد زیاد از برکات جمهوری اسلامی است که هر کسی در خود توانایی ببیند می‌تواند وارد عرصه شود، اما در کنار این، دشمن تلاش می‌کند که سیلی از افراد را روانه این میدان کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: دشمن می‌خواهد افراد زیادی را وارد عرصه انتخابات کند که شاید هیچ صلاحیتی نداشته باشند با این هدف که بعدا اعلام کند جمع کثیری توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند.

او حضور حداکثری را یکی از نکات مهم در انتخابات عنوان کرد و گفت: در دموکراسی‌ترین کشور‌های غربی مشارکت در انتخابات کمتر از ۵۰ درصد است، اما ما به این مقدار قانع نیستیم و می‌خواهیم اکثریت مردم شرکت کنند.

سردار حسینی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند که حضور حداکثری در انتخابات ایران اتفاق نیفتد که اعلام کند مردم از نظام رویگردان هستند لذا باید تلاش کنیم که مردم حضوری گسترده داشته باشند چرا که این حضور به قوام نظام کمک می‌کند.

او بر لزوم انتخاب اصلح نیز تاکید کرد و گفت: باید در انتخاب‌هایمان دقت کنیم چرا که فردی که با رای مردم در مجلس حضور پیدا می‌کند به مدت چهار سال در تصویب قانون حق رای دارد و این رای وی تا سال‌های سال در سرنوشت ۸۰ میلیون نفر اثر دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: در تایید صلاحیت‌ها عده‌ای بنا بر مدارکی که وجود دارد رد می‌شوند و عده‌ای هم ناپلئونی تایید می‌شوند.

او تصریح کرد: برخی معتقد هستند که هر کسی بتواند از فیلتر شورای نگهبان رد شود او اصلح است این تفکر اشتباه است چرا که اگر فردی تایید شده شاید دلیلی برای رد آن وجود نداشته باشد، اما مسئله مهم این است که آیا این فرد می‌تواند در پارلمان اثرگذار باشد، آیا حامی حقوق مستضعفین است، آیا به هر آنچه که وعده داده است، عمل می‌کند و ...

سردار حسینی تاکید کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که شایستگی داشته باشد، موقعیت‌شناس و وقت‌شناس باشد، ولایی و با ایمان و انقلابی باشد.

او یادآور شد: نماینده‌ای که رای مردم را با پول می‌خرد مطمئنا در مجلس رای مردم را هم با پول می‌فروشد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.