حجت الاسلام مصباحی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملیات شهید سلیمانی نشان داد که آمریکا یک ببر کاغذی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در گذشته به آمریکا ببر کاغذی می‌گفتند و امروز شاهد بودیم که واقعا همین است.

///حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتقام سخت موشکی سپاه پاسداران گفت: همانطور که فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان وعده داده بود پاسخی کوبنده و پایان دهنده به اقدامات آمریکا داده شد و اقدامی سخت صورت گرفت.

او ادامه داد: با خاک یکسان شدن  پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق و تلفاتی که به این کشور تحمیل کرد  آمریکایی‌ها را به این نتیجه رساند که دیگر جایی در عراق ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره  اهمیت پایگاه عین الاسد گفت: آمریکایی ها بیش از ۳۰ پایگاه در منطقه دارند اما پایگاه عین الاسد بعد از سنت کام مهمترین و بزرگترین پایگاه آمریکایی‌ها در منطقه بود.


بیشتر بخوانید: ویژگی موشک‌های سپاه پاسداران در حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد چیست؟


حجت الاسلام مصباحی مقدم با اشاره به ضعف آمریکایی ها بیان کرد: در گذشته ها از آمریکا با عنوان ببر کاغذی یاد می‌کردند و امروز شاهد بودیم که واقعا همین طور است و اگرچه واشنگتن تلاش داشت تا هیمنه‌ای شکست ناپذیر از خود در جهان بسازد، اما نظام جمهوری اسلامی ایران و کشوری که ملت آن فداکار و شهادت طلب است ثابت کرد که آمریکا همان ببر کاغذی بوده و هست.

او تاکید کرد: ۴۰ سال پیش ایران با تصرف لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را در جهان شکست و اقدام اخیر سپاه پاسداران نیز باعث شد تا مجددا  ابهت آمریکا در منطقه و جهان شکسته شود.

حجت الاسلام مصباحی مقدم خاطر نشان کرد: اقدام سپاه پاسداران پیام روشنی هم به دولت های صاحب قدرت جهان داشت تا به فکر مقابله با ایران نباشند و  برای کشورهای منطقه هم حاوی این پیام بود که وضعیت نظامی خود را با آمریکا گره نزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار