مراسم بدرقه ملی پوشان هندبال برگزار شد/ تالار هندبال به تالار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تعییر نام یافت

تالار هندبال امروز دوشنبه شاهد حضور پیشکسوتان و برگزاری مراسم شهید سلیمانی بود.

مراسم بدرقه ملی پوشان هندبال برگزار شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم ملی هندبال کشورمان امروز در نوبت عصر در تالار هندبال پیگیری شد.

پس از تمرین، مراسم یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولان ورزشی، از جمله شروین اسبقیان رئیس امور مشترک فدراسیون‌ها، علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، پیشکسوتان و بازیکنان تیم ملی هندبال برگزار شد.

همچنین در این مراسم بازیکن سال هندبال نیز مشخص شد، علاوه بر این از محسن باباصفری دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان که در سال گذشته مقابل نماینده رژیم صهیونیستی حاضر نشده بود هم تقدیر به عمل آمد.

علی سیاوشی به عنوان مرد اخلاق سال معرفی شد.

همچنین تالار هندبال به تالار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تعییر نام یافت.

تیم ملی هندبال کشورمان قرار است چهارشنبه عازم ترکیه شود و پس از انجام سه بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی این کشور، به مدت یک هفته به کویت برود تا در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و قهرمانی آسیا حاضر شود.

علیرضا پاکدل در قسمتی از صحبت هایش در این مراسم گفت که قرار بود از سردار سلیمانی برای حضور در مراسم تقدیر از محسن باباصفری دروازه بان تیم ملی هندبال کشور دعوت کنیم، اما به هر صورت ایشان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

او افزود: مردم ما امروز ثابت کردند که سردار سلیمانی در جامعه چه جایگاهی داشته و دارای چه شخصیتی بود و خیل عظیمی از مردم در مراسم تشییع ایشان حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.