سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور ابلاغی دکتر آرزو فلاحی را به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه و مشاور خود در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان منصوب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور ابلاغی دکتر آرزو فلاحی را به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و مشاور خود در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

دراین ابلاغ آمده است:

احتراماً نظر به تعهد، تجربه و سوابق قبلی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان «سرپرست روابط عمومی دانشگاه و مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده » منصوب می­ شوید.

از سرکارعالی انتظار می­رود با رعایت جوانب شرعی و قانونی و بهره ­گیری از ظرفیت­ ها و تجارب سایر همکاران و تعامل برون بخشی، همکاری مستمر با مرکز روابط عمومی و اطلاع­ رسانی وزارت مبتوع، انعکاس اهداف، وظایف، برنامه­ ها، مواضع و عملکرد دانشگاه، تعامل مستمر، مثبت و سازنده با اصحاب رسانه، اهتمام در پاسخگویی به خدمت گیرندگان، تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ سازمانی و روحیه همکاری، ارتقاء و به روز رسانی پایگاه اطلاع ­رسانی الکترونیک دانشگاه را در اولویت کاری قرار دهید.

در ادامه آمده است:امیدوارم بحول و قوه الهی و با رعایت منشور اخلاقی، منشأ خدمات ارزنده­ای در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانشگاه باشید. سربلندی و موفقیت شما را از درگاه حق مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی نایسر
۲۱:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید لطفاً فردا روز سیزده بدر جاده نایسر رامسدود کنید