مدیران به خدمات دولت الکترونیک توجه ویژه داشته باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به دولت الکترونیک توجه جدی داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان در نشست هماهنگی توسعه خدمات دولت الکترونیک چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا تمام واحد‌های ستادی در سطح استان و شهرستان‌ها تجارب خود را در حوزه دولت الکترونیک با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها ارائه دهند تا طرح‌هایی که قابلیت ملی شدن را دارند شناسایی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حذف جلسات حضوری در حوزه پرسنلی و استفاده از بستر دولت الکترونیک برای پوشش دادن جلسات به منظور جلوگیری از اسراف، پرهیز از مصرف ناصحیح و افزایش بهره‌وری و بازدهی مطلوب در مصرف انرژی در آینده نزدیک پیش‌بینی شده است.

او اضافه کرد: در بودجه سال آینده به توسعه دولت الکترونیک توجه خاصی می‌شود و شایسته است تا در این خصوص برای رسیدن به چنین هدفی از تمام ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان بهره‌گیری شود.

محمدیان ادامه داد: در حال حاضر قادر به ارائه ۱۷ شناسنامه خدمات الکترونیکی هستیم که این تعداد خدمات باید افزایش یابد.

او اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و حفظ کرامت و سلامت انسانی و برگزاری انتخابات الکترونیک، سامانه ثبت شکایت انتخاباتی الکترونیکی (BPMS) باید راه اندازی شود.

محمدیان گفت: ارائه خدمات الکترونیکی به معلولان در دستگاه‌های اجرایی استان از امور ضروری است.

دولت الکترونیک به استفاده از دستگاه‌های ارتباطی الکترونیکی، رایانه‌ها و اینترنت به منظور ارائه خدمات عمومی به شهروندان گفته می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار