شوک به تیم قشقایی؛ استعفا سرمربی تیم

مهدی فروردین در آستانه بازی با مس کرمان، استعفا داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالیکه تیم قشقایی شیراز در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور باید چهارشنبه ۱۸ دی ماه به مصاف میزبانش مس کرمان برود، مهدی فروردین از این تیم جدا شد.

مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص دلایل استعفا خود گفت: متاسفانه شرایط خوبی بر تیم حکمفرما نیست و قشقایی شیراز با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و جا دارد از تمامی هواداران تیم مردمی قشقایی که همیشه به ما لطف داشتند و همچنین کادرفنی و بازیکنان بابت این تصمیم عذرخواهی کنم. 

او افزود: فکر می‌کنم جز تنها تیم‌هایی حتی در لیگ دسته ۲ و ۳ باشیم که از نبود ماساژور، پزشک و حتی سرپرست محروم هستیم و باید به این موضوعات مشکلات مالی بازیکنان را نیز اضافه کرد.

سرمربی قشقایی شیراز بیان کرد: خیلی سعی کردم با کمک همکارانم بدون چشمداشت برای سربلندی تیم قشقایی تلاش کنیم، ولی متاسفانه مشکلات زیاد است و اراده‌ای برای برطرف شدن مشکلات تیم ندیدم، سیستم خوبی بر تیم حکمفرما نیست و احساس کردم با نبودنم شاید کمی از مشکلات تیم کاسته شود و قشقایی با شرایط بهتری به حیات خود ادامه دهد.

مهدی فروردین گفت: از روزی که در این تیم مسئولیت قبول کردم مشکلات را می‌دیدم و غلامرضا عنایتی هم مه در اول فصل سرمربی گری تیم را قبول کرد تا حدودی با شرایط کنار آمد، اما پس از چند هفته حاضر به ادامه همکاری با قشقایی نشد و بنده تنها به این دلیل در این تیم ماندگار شدم که خود را عضوی از خانواده قشقایی می‌دانستم، اما روز به روز بر شدت مشکلات اضافه شد و هرکسی برای این تیم تلاش کرد از بازیکن و مربی قدرشان دانسته نشد.

او ادامه داد: متاسفانه شاهد بودیم که برای پرداختی بازیکنان هم از سوی مدیریت و باشگاه تبعیض قائل می‌شدند و همین موضوع باعث دلخوری برخی بازیکنان شده بود و من بعنوان سرمربی اصلا اطلاع نداشتم چه کسانی پول می‌گیرند یا دریافتی شان چقدر است تا بتوانم مدیریت کنم شرایط بازیکنان را و از طرفی به راحتی بصورت یک طرفه قرارداد بازیکن تیم را فسخ می‌کردند که اصلا قابل قبول نبود و ما را در طول بازی‌ها بدلیل نداشتن بازیکن با مشکل مواجه کرد.

فروردین اضافه کرد: فردی که بعنوان سرپرست به تیم افزوده شد تنها در روز بازی روی نیمکت قرار نی گرفت و اصلا سر تمرینات حضور نداشت تا از نزدیک شرایط بازیکنان و تیم را تحت نظر بگیرد، در هر حال مشکلات تیم قشقایی در این فصل از لیگ دسته یک فوتبال، قصه پر غصه‌ای است و این شرایط به لحاظ روحی بسیار مرا تحت تاثیر قرار داد و از هواداران خوب قشقایی می‌خواهم شرایط مرا درک کنند.

قشقایی شیراز لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور را با غلامرضا عنایتی بازیکن سابق استقلال تهران آغاز کرد، اما در همان هفته‌های ابتدایی بدلیل نتایج نامناسب از تیم شیرازی جدا شد و دستیار وی مهدی فروردین بعنوان سرمربی قشقایی انتخاب شد و همین موضوع در ادامه باعث شد شرایط بهتری بر نماینده فارس حکمفرما شود و در پایان دور رفت، تیم قشقایی با ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.