برگزاری آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در سنندج

مراسم عزاداری سردار شهید قاسم سلیمانی امروز با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندارکردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس استان وجمعی از مسئولان استانی درمسجد جامع سنندج برپاشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مردم غیور وشهید پرور استان کردستان امروز یکشنبه ( ۱۵ دی ) از ساعت ۱۰ صبح هم‌زمان با سومین روز از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  در مسجد جامع سنندج گرد هم  آمدند.

مراسم عزاداری سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم، ارگان‌های دولتی، نظامی، نهاد‌های مذهبی وآحاد مختلف در مسجد جامع شهر سنندج در  برگزارشد.

آنان سینه زنان و با سردادن شعارهای یاحسین، لبیک یا محمد، لبیک یا حسین، لبیک یاخامنه‌ای و یا زهرا به عزاداری پرداختند و شهادت جانگداز سپهبد سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب تبریک و تسلیت گفتند و بر پایبندی به آرمان های نظام و انقلاب تاکید کردند.

مردم استان کردستان امروز  با تجمع خود در این مراسم سوگواری نشان دادند که همواره از ایثارگرانی که در راستای امنیت و آرامش جامعه گام برمی‌دارند حمایت می‌کنند.

بامداد جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهباد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.