امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس استان اردبیل لغو شد

مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از امروز در شهر‌های مختلف ایران برگزار می‌شود و در راستای تجلیل از جایگاه این شهید، مدارس و دانشگاه‌ها تغییراتی در برنامه امتحانات اعمال کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از امروز در شهر‌های مختلف ایران ازجمله، اهواز، مشهد، تهران و کرمان انجام می‌شود.

در راستای تجلیل از جایگاه این شهید بزرگوار و به منظور تسهیل در رفت و آمد دانشجویان و دانش آموزان شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدارس و دانشگاه‌ها تغییراتی در برنامه امتحانات اعمال کرده‌اند؛ بر این اساس آخرین وضعیت برگزاری امتحانات بدین شرح است:

براساس اطلاعیه دانشگاه محقق اردبیلی؛ کلیه امتحانات پایان ترم دانشگاه محقق اردبیلی در روز‌های دوشنبه، ۱۶ دی و سه‌شنبه، ۱۷ دی ماه لغو و این امتحانات به روز‌های پنجم و ششم بهمن ماه موکول شد.

براساس اطلاعیه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل؛ کلیه امتحانات رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی در کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ دی ماه لغو و این امتحانات در تاریخ‌های ۶ و ۷ بهمن ماه امسال‌ برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور: امتحانات در کلیه مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می‌شود، در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر کشور لغو خواهد بود و امتحانات روز‌های لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد: به منظور تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع و مجالس ترحیم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، امتحانات نهایی و غیرنهایی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه لغو شد؛ امتحانات این روز‌ها به ترتیب به ۲۴ و ۲۵ دی موکول شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب سخته که امتحان نگیرید به زور میخاین امتحان بگیرین کرونا از یه طرف شما هم از یه طرف