پدرام: «سردار سلیمانی» درخشان ترین سپر امنیتی در برابر استراتژی های رذیلانه آمریکا بود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گفت: سردار سلیمانی یکی از درخشان ترین سپرهای دفاعی در مقابل استراتژی های رذیلانه آمریکا بود.

پدرام: «سردار سلیمانی» درخشان ترین سپر امنیتی دربرابر استراتژی های رذیلانه آمریکا بودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالطیف پدرام»، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در دومین واکنش خود درباره شهادت «سردار سلیمانی» گفت: سردار سلیمانی یکی از درخشان ترین سپرهای دفاعی در مقابل استراتژی های رذیلانه آمریکا بود.

وی در صفحه فیسبوک خود نوشت: هر چه باشد و هر چه بشود از مرگ سرداران خراسان به دست «یانکی ها» شادمان نمی‌شوم.

عبداللطیف پدرام در این پیام به خوشحالی رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داده و نوشته است: آنگاه که اهریمنی از جنس و مثل «ترامپ» قاه قاه می‌خندد معنا و پیامش این است که در یک جایی از این جهان آزادی خواهی و عدالت طلبی زخمی و سوگوار شده است.

وی افزوده است: سردار سلیمانی برای منطقه ما تهدید نبود؛ او در برابر و در مقابل سلطه گری، افزون طلبی و استراتژی های رذیلانه آمریکا، یکی از درخشان ترین و محکم ترین سپرهای دفاعی و امنیتی بود.

وی پیش از این نیز شهادت سردار سلیمانی را نمونه آشکار تروریسم دولتی و مخالف قوانین بین المللی خوانده بود.

قابل ذکر است که سردار رشید اسلام، «حاج قاسم سلیمانی» به همراه ابومهدی مهندس، معاون الحشد الشعبی عراق بامداد جمعه در حمله بالگردهای آمریکایی در بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.