اجتماع بزرگ مردم اصفهان در سوگ «سردار سلیمانی

اجتماع بزرگ مردم انقلابی اصفهان در محکومیت ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مردم انقلابی و بصیر اصفهان که در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره پشتیبانی خود از ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های شهدای والامقام را به اثبات رسانده‌اند، امروز نیز در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در اجتماعی پرشور حاضر شدند تا یک بار دیگر فریاد استکبارستیزی سر دهند.

اصفهانی‌ها از ساعتی پیش با حضور خود در مسجد و میدان امام خمینی (ره) صحنه‌های پرشوری از ارادت خود به سردار مجاهد و شجاع ایرانی، حاج قاسم سلیمانی را به نمایش گذاشته و با نوحه خوانی و سینه زنی در فراق فرمانده دل‌ها گریستند.

فریاد‌های ضداستکباری مردم اصفهان از همان دقایق نخست آغاز مراسم از مسجد و میدان امام (ره) در آسمان طنین انداز و حضور آحاد و اقشار مختلف مردم در این اجتماع بزرگ پرشور و مثال زدنی است.

بارش رحمت الهی نیز با اشک‌های مردم توأم شد تا صحنه‌هایی از عشق و ارادت مردم بصیر و شهید پرور اصفهان به فرمانده دلاور اسلام به شکوه هرچه‌تمام‌تر ترسیم شود.

این مراسم قرار است با نوحه خوانی و مداحی و سخنرانی سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند.

اجتماع بزرگ مردم اصفهان در سوگ «سردار سلیمانی


این در حالی است که همزمان با ساعت رسمی شروع مراسم، مسجد و میدان امام (ره) صحنه حضور پرشور مردم مومن و شهید پرور اصفهان است و جمعیت زیادی نیز در حال وارد شدن به محل برگزاری مراسم هستند.

 

اجتماع بزرگ مردم اصفهان در سوگ «سردار سلیمانیاجتماع بزرگ مردم اصفهان در سوگ «سردار سلیمانی


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.