پالیزدار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس جمهور آمریکا نادان است/ ترور سردار سلیمانی وحدت و همبستگی جامعه را تقویت کرد

مشاور معاون اول رئیس جمهور گفت: ترور سردار سلیمانی باعث وحدت و همبستگی بیشتر بین آحاد مردم از هر نوع جریان سیاسی می‌شود.

رئیس جمهور آمریکا فردی نادان است/ ترور سردار سلیمانی وحدت، انسجام و همبستگی جامعه را تقویت کردکاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصداق عینی عاقبت پرهیزکاران است، گفت: حاج قاسم شرایط خاصی را در کشور رقم زد. قطعا او به آنچه می‌خواست و مسیری که خود انتخاب و آرزویش بود، رسید.

او بیان کرد: بنده چندین بار از زبان حاج قاسم شنیده بودم که گفتند من در این دنیا آواره کوه و بیابان‌ها هستم و هدفم شهادت است. اکنون آن چیزی که ما را ناراحت ‌می‌کند، عدم حضور ایشان و جای خالی اوست.

پالیزدار ادامه داد: وظیفه ما این است که جای خالی او را با حاج قاسم‌هایی که به واسطه او تربیت شده‌اند، پر کنیم؛ این تکلیفی است که بر دوش ما گذاشته شده تا بتوانیم مسیر او را ادامه دهیم. حوادث این چنینی باعث وحدت، انسجام و همبستگی بیشتر بین آحاد مردم از هر نوع نگاه و جریان سیاسی می‌شود.

او افزود: امروز بسیاری از ایرانی‌های مقیم خارج از کشور، به عشق ایرانی بودن، خواهان گرفتن انتقام هستند و چه بسا انتقامی در خور شأن و سزاوار او خواهیم گرفت.

مشاور معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که راه حاج قاسم باید ادامه پیدا کند و اکنون در این مسیر استمرار و اراده بیشتری داریم؛ طبق بیانات  حضرت امام خمینی(ره)؛ بکشید ما را، که ما قوی‌تر و محکم‌تر می‌شویم.

پالیزدار با بیان اینکه قطعا این تروریسم حکومتی و دولتی را محکوم می‌کنیم، گفت: رئیس جمهور آمریکا یک فرد نادان است؛ چون اگر  عقل، خرد و سیاست جمعی داشت و یا حداقل ابتدایی‌ترین نکات را در حوزه سیاست می‌دانست، هیچگاه از این مسیرها وارد نمی‌شد. این مسیرها جز اینکه انسجام، اراده و اتحاد مسلمانان جهان اسلام را برای از بین بردن استکبار، ظلم و ستم در جهان تقویت کند، هیچ اتفاق دیگری نمی‌افتد.


بیشتر بخوانید: حاج قاسم در راه خدا و انجام وظیفه از هیچ‌کس و هیچ‌چیز پروا نداشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
شما ها که نادان تر هستید دارید این اتحاد و همبستگی با عدم مدیریت و فهم نابود می کنید
لطفا جسارت پخش نظر واقعی داشته باشید
آخرین اخبار