جنایت رژیم تروریستی آمریکا محکوم است

استاندار زنجان گفت: رفع مشکلات اجتماعی نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان اجرایی است.

جنایت رژیم تروریستی آمریکا محکوم استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در آغاز جلسه شورای اجتماعی استان با گرامیداشت یاد وخاطره سپهبد شهید سردارسلیمانی ومحکومیت جنایت رژیم تروریستی آمریکا بر ادامه جهاد ومقاومت با انگیزه وصلابت بیشتر تاکید کرد.
 
حقیقی درادامه گفت: رفع مشکلات اجتماعی نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان اجرایی است.

استاندار زنجان در شورای اجتماعی استان با انتقاد ازنامه نگاری‌ها وکاغذ بازی در رفع مشکل شرکت راشا کاسپین گفت: این مشکل نیازمند پیگیری، هماهنگی بیشتر، تصمیم اجرایی وهمکاری مدیران استانی دانست.

حقیقی با دستور به معاون سیاسی و امنیتی برای تشکیل کارگروهی برای تعییین تکلیف مشکلات به وجود آمده در اثر فعالیت این شرکت افزود: وظیفه این کارگروه پیگیری، به نتیجه رساندن وحل این مشکل است.

او وظیفه شورای اجتماعی را ارائه راهکار‌های عملیاتی عنوان کرد و مشارکت بیشتر اعضا شورا برای ارائه طرح برای رسیدن به طرح‌های عملیاتی را ضروری دانست.

استاندار منظر و مبلمان شهری را نامناسب دانست و افزود: برای بهتر شدن چهره شهرنیازمند جدیت و تلاش بیشتر در رفع مشکلات مبلمان شهری هستیم.

حقیقی با اشاره به تخصیص اعتبار حدود ۵ میلیارد ریالی برای شهرستان ایجرود به عنوان یکی از ۳۱ شهرکمتر توسعه یافته در کشور برای رفع مشکل اجتماعی افزود: برای مشکلات اجرایی این شهرستان دستور العمل و طرح‌های اجرایی طراحی شده تا مشکلات این شرهستان کاهش یابد.

سامان دهی دست فروشان، دکه‌ها و تغییر کاربری منازل روستایی منطقه گاوازنگ دیگر موضوع مهم جلسه بود که استاندار بر تشکیل کارگروه ونظارت مرحله به مرحله دراجرای راهکار این منطقه تاکید کرد.

حریری رئیس شبکه بهداشت زنجان با اشاره به پیگیری سامان دهی منطقه گاوازنگ از سال ۹۳ گفت: هم اکنون دست فروشان و تغییر کاربری منازل بدون رعایت اصول و اخذ مجوز در این منطقه حضوردارند.

حریری با اشاره به وجود ۴۲ مورد ساخت و ساز و تغییر کاربری، دکه و دستفروش غیر مجاز در منطقه گاوازنگ افزود: ریشه ای‌ترین راهکار برای حل این مشکل بازبینی طرح گردشگری این منطقه وتوسعه زیر ساخت‌ها وخدمات گردشگری در گاوازنگ است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.